Billboarding

  • Kosten
  • Voordelen

Wij zijn het mediabureau in Nederland die je van A tot Z helpt met je digitale buitenreclame campagne. Van het laten maken van de ideale uiting tot en met het inkopen van de juiste billboards, reclamemasten en abri’s.

Op deze pagina lees je wat over de kosten, mogelijkheden en hoe wij je precies gaan helpen.

Kosten digitale buitenreclame

Als je overweegt om digitale buitenreclame in te zetten, vraag jij je natuurlijk af wat de kosten zijn. Deze vorm van buitenreclame kent vele mogelijkheden, waardoor de kosten sterk kunnen variëren.

Hieronder geven we je een overzicht van de indicatieve kosten voor verschillende soorten digitale reclame-uitingen. Zo krijg je een beter beeld van wat het jou kan kosten om jouw bedrijf effectief onder de aandacht te brengen.

Soorten digitale buitenreclame Indicatieve kosten
Reclamemasten langs de snelweg €2.000 – €6.000 per week
Digitale abri’s €200 – €600 per week
Digitale billboards  €1.500 – €5.000 per week
Digitale A0 borden €50 – €150 per week

Bovenstaande tarieven zijn globale richtprijzen. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Wij helpen je snel én gericht targeten op een specifieke doelgroep door onze unieke planningstool

Wij maken gebruik van een unieke planningstool die geografische en socio-demografische data met data over objecten combineert in één platform. Het is met deze tool mogelijk om volledige campagne snel en gericht te targeten op doelgroep of specifieke locaties.

Op deze manier kunnen we veel efficiënter werken doordat campagnes al gepland kunnen worden in de strategiefase

Waar kan je digitale buitenreclame inzetten?

Digitale buitenreclame kan je door heel Nederland inzetten. Van een klein billboard in Oud-Beijerland tot en met uiteenlopende buitenreclame in grote steden als:

  • Utrecht
  • Den Haag
  • Rotterdam
  • Groningen
  • Eindhoven
  • Amsterdam

Wij kunnen je helpen als je lokaal tot regionaal wilt adverteren. Zo hebben we al eerder voor bedrijven als Jamin, Pathe, CSU, Keukenhof en Buddha to Buddha gewerkt.

Op welke manieren kan je digitale buitenreclame inzetten?

Het is ook mogelijk om je outdoor reclame campagne te versterken met andere kanalen zoals:

Ook jouw doelgroep(en) aanspreken met digitale buitenreclame?

Werk je nog niet samen met een professioneel mediabureau voor jouw reclame-uitingen?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op ➜

Door onze expertise en ervaring op het gebied van uiteenlopende reclamecampagnes zorgen we ervoor dat jouw boodschap naadloos aansluit op jouw doelgroep en optimaal rendement oplevert.

 

Wij helpen je bij de inkoop

Door onze uitgebreide ervaring in de media-industrie hebben we een diepgaand inzicht in waar, wanneer en hoe je effectief kunt adverteren om je doelgroep te bereiken.

Deze kennis leidt tot een kostenbesparende methode, waarmee je het maximale uit je mediabudget haalt. Ons advies is altijd gebaseerd op objectieve analyses en deskundigheid, gericht op het behalen van de beste resultaten. Jouw succes staat bij ons centraal.

 

Neem contact op met Media Spaces

Voor het verhogen van je bereik, naamsbekendheid en de effectiviteit van je mediacampagne, is het inzetten van crossmediale campagnes een effectieve strategie. Dit betekent dat je diverse mediavormen en kanalen combineert om je boodschap te verspreiden. Denk aan campagnes via televisie, radio, kranten en social media.
Voor meer informatie over hoe je crossmediale campagnes effectief kunt inzetten, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Ontvang een vrijblijvend voorstel

Ben je benieuwd wat de mogelijkheden voor jouw bedrijf zijn?  Wij maken een passend voorstel op maat.

Contact